خدمات مشاوره رایگان معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری به شرکت‌های دانش‌بنیان

معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری به تازگی در قالب پیشخوان مشاوره و با همکاری خبرگان حوزه های مختلف کسب و کار، اقدام به ارائه مشاوره به شرکت‌های دانش‌بنیان در مسیر تجاری‌سازی و توسعه فناوری نموده است. این خدمات در قالب 30 سرفصل در زمینه آشنایی با قوانین کار و تجارت، بیمه، ملاحظات مالیاتی، حسابداری، تبعات حقوقی قراردادهای تجاری، اصول تیم‌سازی، مدیریت فناوری، توسعه کسب و کار، بازاریابی، فروش و … به این شرکت ها ارائه می شود.

لیست کامل خدمات تحت پوشش طرح پیشخوان مشاوره را در سایت معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری می توانید ملاحظه کنید.

برای بهره‌مندی از این خدمات:

  • هر شرکت می‌تواند در یک سال از تعداد 25 جلسه مشاوره (بصورت حضوری یا تلفنی یا مجازی یا مکاتبه‌ای) و تا سقف 50 میلیون ریال استفاده نماید. همچنین سقف استفاده از خدمات هر یک از سرفصل‌ها، حداکثر برابر با 10 جلسه تا سقف 20 میلیون ریال در سال است.
  • برای استفاده از هر یک از سرفصل‌های هیأت‌ حل اختلاف نیز هر شرکت می‌تواند در سال 2 مرتبه تا سقف 20،000،000 ریال درخواست خدمت نماید.
  • شرکت‌های دانش بنیان جهت ثبت درخواست به سامانه الکترونیکی به سامانه bizservices.ir مراجعه می‌نمایند. پس از تکمیل درخواست سایر هماهنگی‌های لازم از طریق موسسه صورت خواهدگرفت.

 

بیشتر بخوانید :

ثبت برند و هرآنچه باید درباره آن بدانید. ثبت اختراع و هرآنچه راجب به آن باید بدانید. دانش بنیان و هرآنچه باید درمورد این شرکتها باید بدانید. ثبت بین المللی برند چگونه امکان پذیر است؟
رضا گلچین
9/ جولای/ 2018

مقالات دانش بنیان

شرکت های تعاونی
شرکت های تعاونی و هرآنچه باید بدانید
مقالات دانش بنیان
17/ سپتامبر/ 2021
حمایت‌های کانون پتنت ایران از ثبت برند شرکت‌های دانش‌بنیان
مقالات ثبت برند مقالات دانش بنیان
16/ ژوئن/ 2018
شرایط اعطای وام به شرکت‌های دانش‌بنیان
مقالات دانش بنیان
12/ اکتبر/ 2018